Każdy klient, który posiada rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy ROR, rachunek bieżący/pomocniczy, po złożeniu w siedzibie Banku wniosku o uaktywnienie systemu SMS Banking, wraz z podaniem numeru telefonu komórkowego, otrzyma dostęp do systemu SMS, który zapewnia stałą informację o posiadanych środkach na rachunku.
Usługa polega na automatycznym wysłaniu przez Bank wiadomości SMS, informującej Klienta o każdej zmianie salda, bądź ze zdarzeniami o których Klient chciałby być poinformowany.
System działa również w obie strony, można wysyłać do Banku odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS i uzyskać odpowiedz na żądane zapytanie. Zapytania można kierować tylko dla tych rachunków, dla któych aktywowana jest usługa SMS Banking.
Wystarczy złożyć dyspozycję aktywacji usługi w wybranej placówce Banku Spółdzielczego w Grybowie. Po ustaleniu indywidualnego hasła możesz uzyskiwać informacje o rachunku przez telefon.
Bank w zależności od życzeń Klienta może automatycznie wysyłać następujące informacje:System SMS Banking działa całą dobę i dostępny jest dla użytkowników krajowych sieci telefonii komórkowej GSM.
Numer telefonu komórkowego, na który należy wysyłać SMS-y w celu korzystania z funkcji SMS Banking oraz z którego przychodzą SMS-y z informacjami bankowymi to: +48 661 000 442
Instrukcja formułowania zapytań SMS do Banku znajduje się w zakładce "Przydatne dokumenty".
Zapytania można kierować do Banku 7 dni w tygodniu 24h.
Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Spółdzielczym w Grybowie:
Szczegółowy wykaz telefonów do poszczególnych placówek Banku znajduje się z zakładce "Placówki i bankomaty".
Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Zrzeszającym BPS:
Polecamy uwadze opracowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego Broszurę informacyjną opisującą aspekty bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej.
Aby się skontaktować z Bankiem można również wysłać email'a na adres