-
Karta VISA Classic Debetowa Student
Karta VISA Classic Debetowa Student wydawana jest do rachunku POL-Konto Student.
Dla kogo:
- KARTA VISA CLASSIC STUDENT dla młodzieży w wieku od 18-26 lat.
Karta VISA Classic Debetowa Student:
-
jest międzynarodową kartą płatniczą z mikroprocesorem w standardzie EMV, którą można posługiwać się w Polsce i za granicą,
-
posiada funkcję zbliżeniową payWave.
Podstawowe opłaty:
- Opłata za użytkowanie karty - 0 zł miesięcznie,
- Transakcje bezgotówkowe - 0 zł,
- Bankowość elektroniczna eBankNet - 0 zł,
- Transakcje gotówkowe w bankomatach: Zrzeszenia Banku BPS S.A. i SGB-Banku S.A., Banku BGŻ, Planet cash4you - 0 zł od transakcji,
- Transakcje gotówkowe w pozostałych bankomatach w kraju - 5 zł od transakcji,
Okres ważności:
- Karta płatnicza VISA CLASSIC Student jest wydawana na okres 3-ch lat.
- Okres ważności karty określony jest na awersie karty i kończy się w ostatnim dniu miesiąca podanego na jej awersie.
- Niezłożenie przez Posiadacza rachunku lub Użytkownika karty rezygnacji z używania karty w terminie 45 dni przed upływem okresu ważności karty, powoduje automatyczne wydanie karty wznowionej, tj. następnej karty na kolejny okres.
Karta umożliwia:
-
dokonywanie płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA,
- wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA, PLUS,
-
wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA oznaczonych emblematem VISA,
-
sprawdzanie wysokości dostępnych środków w bankomatach świadczących powyższe usługi,
- płatności w Internecie,
-
wypłaty niewielkiej kwoty gotówki z kasy sklepowej przy dokonywaniu płatności kartą (usługa cash back),
- doładowania telefonu komórkowego w sklepowej kasie.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
O kartę może ubiegać się każdy posiadacz konta POL-Konto Student.
Sam sprawdź jakie to proste – przyjdź do wybranej placówki Banku Spółdzielczego w Grybowie, złóż wniosek, podpisz umowę i korzystaj z dostępu do pieniędzy przez 24h.
Jeżeli sprzedający przez internet ma w swoim portalu internetowym wdrożone zabezpieczenie 3D Secure, a chcesz dokonywać zakupu i płatności kartą koniecznie przeczytaj poniższą informację.
Mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa płatności internetowych realizowanych za pośrednictwem kart debetowych/kredytowych Komisja Nadzoru Finansowego wydała rekomendacje zobowiązujące banki do wdrożenia elektronicznych systemów zapewniających bezpieczeństwo tych płatności.
- wprowadzenia zabezpieczenia 3D Secure, czyli sposobie potwierdzenia transakcji internetowych, polegającego na podaniu przez Posiadacza rachunku/Użytkownika karty Hasła 3D Secure (Visa – pod nazwą Verifide by Visa, MasterCard – pod nazwą MasterCardSecureCode) otrzymanego na zdefiniowany w Banku numer telefonu komórkowego, który stanowi dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych w Internecie u akceptantów oferujących korzystanie z tego typu zabezpieczenia;
- dodania limitu dla transakcji internetowych, który na dzień 01.02.2015 r. był wyzerowany. W celu odblokowania płatności w Internecie, Posiadacz rachunku zobowiązany jest ustalić wysokość limitu transakcji internetowych dla wszystkich kart wydanych do rachunku bankowego bezpośrednio w placówkach Banku Spółdzielczego w Grybowie oraz każdy Użytkownik karty powinien aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym (www.kartosfera.pl);
- od 01.02.2015 r. zostaną wprowadzone – w ramach istniejących limitów bezgotówkowych – limity transakcji internetowych dla kart płatniczych.
- wejść na stronę internetową portalu kartowego www.katosfera.pl
- podać numer PESEL – dla rezydentów lub numer nierezydenta podany przez Bank – dla nierezydentów,
- wpisać otrzymane na numer telefonu hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym,
- aktywować usługę 3D Secure.
W celu dokonania zakupu w sklepie internetowym z wdrożonym zabezpieczeniem 3D Secure postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Przydatne instrukcje:
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Contact Center Banku (tel.: +48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50 ),
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku Spółdzielczego w Grybowie (tel. 18 440 86 50 )
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl,
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę. Zgłoszenie jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności. Do czasu zgłoszenia Bankowi utraty karty, Posiadacza rachunku obciążają transakcje dokonane z użyciem utraconej karty do kwoty stanowiącej równowartość w złotych 150 EUR (według średniego kursu EUR ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu dokonania zgłoszenia).
Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia utraty karty z wyłączeniem transakcji, do których doszło z winy umyślnej Użytkownika karty.